Engelska

Min dag:
06.30: Upp och göra sig klar för skolan.
08.00-15.00: Skola: franska, kemi, matte, lunch, religion, musik, svenska
15.00-17.00 Konfa
Efter det hem och träffa Amanda som var här:), äta och plugga engelska.
Msnade med Rebecka ett tag också. Hade sista konfaträffen innan jul idag då, skönt. Tiden har faktiskt gått ganska fort... Känns som nyss vi for på läger:D.

Hade inte tänkt lägga mig alltför sent ikväll. Får dock se hur det blir med den saken. Har i alla fall sovmorgon imorgon, det gillas:).

Kallt är det, och kommer säkert fortsätta vara ett tag till också. Tycker vi kan få lite mera snö innan jul faktiskt. Har ingen julkänsla än, går runt och längtar efter sommaren... Känns som om jag skulle behöva ett varmt och långt sommarlov. Men först är det massa skoltimmar, ett jullov, ett sportlov och ett påsklov. 
 
Nu längtar man efter att fara ut och springa, det kan inte hjälpas. Tror att jag får vänta tills det blivit varmare...



Saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0