Kallt

Hejsan, förlåt att jag inte bloggat på ett tag har haft för mycket saker. Prov osv. Sen så har dagarna bara flygit iväg snart är det jul. Man hinner inte med.

I lördags så var jag på stan och sedan så for jag och sjöng upp.
På  söndagen så var vi och högg en julgran har även en liten som jag högg. :D Sen for jag på blåset.
I fredags så spelade jag i samma konsert som Linn plus en till, Trombon.
Sen igår var det skola och kören, hade även kemiprov idag som jag pluggade till.
En snabb samannfattning.

Idag  blir det att fara till stan och åka skidor, vi har så dåliga klassiska spår. Sen så blir det att plugga till svenskaprovet även läsa lite franska och fysik.

I dag hade vi ev och vi gick hjärtfemman och våran lektition innan hölls över såjag han inte byta skor eller något sånt det var kallt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0