Lista

Namn: Linn

Piercingar: tre i öronen

Tatueringar: ingen

Längd: ingen aning, tror 1.60 något

Skostorlek: 36 - 37

Hårfärg: brunett

Kär? ja

Önskar du att du bodde någon annanstans? nej

Tycker du att du är attraktiv? hahaha nej

Vilket schampo använder du? olika

Vilken parfym använder du? olika

Vad är du rädd för? spindlar

 

Senaste...

Filmen du hyrde? ingen aning

Filmen du köpte? minns inte

Låten du hörde: Hardcore Superstar - Moonshine

Personen du ringde? Signe

Personen som ringde dig? Mamma tror jag

TV-program du såg? Pensionärsjävlar

Person du tänkte på? Gurra

 

 

Favorit...

Låt: lil rain - adore you,  tror jag

Sak att göra: rida

Sport: ridning eller taekwondo

Dryck: fanta

Kläder: mjukis

Film: barnhemmet tror jag

Bil: Audi

Serie: Grey's Anatomy

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? ja

Gråtit över en flicka? ja

Ljugit för någon? ja

Varit i slagsmål? ja

Blivit arresterad? nej

 

Antal...

Gånger du varit kär? två eller tre på riktigt tror jag

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? jag går i grundskolan

Gånger ditt namn varit med i tidningen? ingen aning

 

Senaste...

Boken du läste? Systrar i jeans tredje sommaren

Personen du fick e-mail av? facebook

Personen du fick brev av? haha ingen aning

Personen du fick sms av? Emmy

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Idag

Saken du köpte? Minns inte

 

 


Vad har du gjort idag? Varit med Rebbe
Var det kul? jaa

Brukar du svära mycket? nej

När stiger du upp på morgonen? halv sju på vardagar

Vad har du på dig? mjukiskläder

Vad ska du göra ikväll? dator

Vad är du allergisk mot? inget vad jag vet

Var har du ont? i ryggen

Använder du hårspray? ibland

Kan du stå på händer? nepp

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen av dom tror jag

Salt eller socker? socker

Gillar du ketchup? ja

Är du glad nu? ja

Var du glad igår? minns inte

Stockholm är... ? en stad?

Göteborg är... ? en stad?

Kan du sjunga? kan kan jag men bra vet jag väl inte

Spaghetti eller makaroner? makaroner

Land du vill besöka? Storbrittanien

Kommentarer
Postat av: Maja

Den där var ju bra, är det ok om jag kopierar den?

2010-12-12 @ 20:31:20
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0