Nyår

Igår for jag till stan och fick med mig en tröja, två linnen, ett par skor, en försenad julklapp och en present till Rebecka hem!
 På kvällen bar det då av mot Rebecka men först hämtade vi Signe och Camilla. Vi åt först sen gick vi ut och åkte i backen. måste säga att pulka och madrass är väldigt bra uppfinningar :D. Fort gick det, jag och Camilla var tvugna att bromsa från halva backen för att lyckas stanna innan vi åkte ut på vägen ;). Efter det grillade vi och gick in. Vi lekte lite olika lekar och tävlade osv. Det resulterade med att vi råkade he ut två saker genom hennes fönster ut på taket hehe ;). Mycket trevlig kväll var det i alla fall:).

Idag har jag varit i stallet. Mockade åt både Mósi och Stjarni först. Sen hade jag tänk tömköra Mósi men såklart glömde jag tränset hemma. Så det fick bli en promenad istället. Det var mysigt :]♥.

Nu har jag just ätit en väldigt god middag. Återstår bara att önska alla ett gott nytt år.
Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0