Kallt!!!

Hejsan,
det är jättekallt ute, för kallt. Iallafall när man står och väntar på en taxi som kommer sent(fast man är där tidigt). Det händer egentligen varje dag. Idag har jag ju varit på skolan och haft ett tråkigt hål. Men sen när jag kom hem så hade Ringo som vanligt stökat i mitt rum... Det blev att städa för min del, medans han låg och tittade på(orättvisst). Menmen så är det, sen for jag ut och lämmnade jultidningar. Ska lämmna in det snart så då kommer grejorna snart. Måste plugga inför "provet" imorgon(vissa säger att det är ett prov och vissa säger att det är en diagnos) jag tycker att det mer liknar ett prov.

Ska plugga mer som vanligt..
Tjohej!
Ringo♥Ringo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0