Samhälls och Franska

Hallåå.

I lördags red jag, gick himla bra. Vilken fart det var på honom, härligt!:D
Och igår for jag till stallet på förmiddagen, promenerade och joggade med Mósi, borstade Stjarni oxå innan jag drog hem och åt och gjorde mig i ordning för träning:D. Efter träningen bar det iväg till stan med Signe, hennes pappa och hans kompis Benge för att se Harry Potter och dödsrelikerna. Efter det for vi på max och åt. Mycket trevlig söndag för första gången på länge:).

Nu sitter jag och pluggar, som vanligt. Det är det man gör för jämnan då man går i åttan har jag upptäckt...
Har franskadiagnos imorgon igen, del två tur att det är skriftligt även denna gång. Och på onsdag har vi samhällsprov IGEN, det är ju "bara" fem veckor sen sist.
Den som uppfann läxor skulle haft ett kok stryk tycker jag ;D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0