Skidläger

Hejsan, har inte skrivit på ett tag och orsaken är att jag har varit på skidläger i Arvidsjaur bilder från det hittar ni på :www.majahimajaha.blogg.se.
Vi åkte bil upp på fredagen vid 5, det tog ungefär en och en halv timme. När vi kom upp till arvidsjaur så checkade vi in på Camp Gielas. Bara 100 meter därifrån så var skidspåret.
Sedan så bytte vi om och körde helgens första träningspass, Skate. Sedan gjorde vi inte så mycket mer den kvällen.
Nästa dag så steg vi upp vid åtta, och sedan ett till träningspass klassiskt med Byske SK. Dom var lite fler än oss och vi vart ganska många i slutändan, motför vad jag är van men det vart kul. Sedan åt vi lunch och klockan två var nästa träningspass, skate.
Innan dess hade vi hunnit vara på Dollar store.
Skate träningspasset var också med Byske SK, vi åt även middag med dom innan vi for hem.
Fast vissa skulle tävla på söndagen så dom stannade.

Nu gör jag inte så mycket ska plugga inför prov som vanligt.

Någon som har något bra tips på julkort i scrapbooking, har dekorerat en ask men inte särskilt "juligt". :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har bilder på julkort men jag har inte lagt ut någon beskrivning.

2010-11-28 @ 18:37:41
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0