Can you meet me halfway?

♥Dagen har bestått av skratt och tårar. Ja det är sant, jag satt i källaren och grät - av skratt. Jag, Rebecka, Hannes, Signe och Camilla går från ica och ser på långt håll Alfred och Sandra.

Jag: Är Affe rödhårig??:O

Hannes: Nä, han är brun.

Alla: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.

Bara en av grejjerna som gått snett idag..., åt det roligare hållet! Fick något knas il imorse om att jag skulle ut och springa, stod fast vid det ända tills jag gick ut och nästan slog ihjäl mig.
Blir nog kanske ug eller nått ikväll, trodde att jag skulle måsta plugga på till matteprovet imorrn, men diagnosen gick så bra den skulle kunnat gå. Great :D. Hoppas provet går lika bra;).
Nu svamlar jag.
hejssss.


Världens bästa polle♥


Kommentarer
Postat av: maja

Synd att du inte kom på tg, det var jätteskoj!!

2011-04-04 @ 16:17:14
URL: http://majahimajaha.blogg.se/
Postat av: HAHA gissa vem

Men jag sa ju FEL ;)

2011-04-04 @ 17:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0