Come around.

Blir hemmakväll ikväll, konstigt nog. Är sällan hemma på helgerna. Jag har ont i magen och de är väl en av anledningarna till att jag är hemma. Hade tänkt se film på voddler, Remember me. Någon som sett den? Har hört att den ska vara bra, men det får bli en annan dag eftersom att jag måste ladda hem senaste voddler versionen eller hur det nu var. Och jag ids inte göra det nu, hehe. Ska väl kolla på kläder istället och längta vidare till sommaren! Nu är det inte så länge kvar, snart mitten av april, då är det ju faktiskt bara två månader kvar till skolavslutningen, OJ, vad tiden går fort! känns som om det nyss var grötfesten och vi fick våra första betyg och jag kan inte fatta att det snart är ett år sen vi cyklade till strandudden och badade dagligen... Saknar!

Just nu skriver jag med Jonte, Joel, Emmy och Hannes. Ska fortsätta vara social med dom.


Kommentarer
Postat av: nån random

Satan du är snygg<3<3<3<3<3<3<3

2011-04-14 @ 16:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0