Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu.

Oj så skönt att reportaget på svenskan nu är gjort och inskickat. Idrottslektionen idag var himla kul att hålla, plåga alla lite :]. Tror nog att en del kan ha träningsvärk, men det är vekhet som lämnar kroppen! ;D
Nu ska jag duka och packa idrotten, ikväll ska jag nog till stallet.

Det är ju bara en dag kvar innan påsklovet, grymt! Har dock inte så mycket till planer förutom att jag har Mósi från långfredag till annandag påsk och att jag kanske ska vara hamstervakt till Signes, Elsas och Naimas hamstrar.

Ska även försöka plocka ihop lite gamla hamstergrejjer och sälja dom samt buren till Signe. Deras hamstrar har visst tredje världskriget...

Nu ska jag gå och vara duktig, ha de kung!

Img_8649b_large


Kommentarer
Postat av: Jonte

Låter då bra

2011-04-14 @ 16:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0