Felt like I was just a victim.

Längesen jag skrev. Igen.
Åttan är inte så bra år att ha blogg om man kompletterar den med massor av vänner och häst.
Hursomhelst, snart sommar!
Igår var jag i stallet i typ två och en halv timme, klättrade med Mósi-gubben:)♥. På förmiddagen smidde jag och Emmy planer, hehe;). På kvällen for jag och Rebbe på ug, Emmy och Petra kom också dit. Det var typ gratis bio och popcorn + dricka. Urkass film men helt klart värt det ;D. 

Just nu sitter jag och försöker hitta en garderob med skjutdörrar som inte är på tok för bred och inte för dyr och gärna med speglar. Det går inte så bra... Och facebook samarbetar inte det minsta lilla, så typiskt. Får se om jag far till stallet idag också eller inte, jag har ont i magen och träningsvärk också. Dock var det värre igår, misstänker att det är från skidorna.


Den bjuder jag på.

Kommentarer
Postat av: Emmy:)

Hm.. Undra hur de kommer gå med våra planer...;)<3

2011-04-03 @ 14:31:01
URL: http://emmyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0