Från och med du.

Har varit i stallet och först mockade jag, sen tömkörde jag Stjarni. Lite jobbig var han ibland men det gick så himla bra! Travade ganska mycket, är grymt nöjd och vilken himla fin häst det där är!:). Sen när jag kom tillbaka så höll dom på att frisera Mósi, det blev jättebra. Hoppas det ska bli mindre varmt för han nu:). Sen skulle tjejen som bor bredvid stallet få longera han, så jag hjälpte henne nere på ängen. Men han tycker det är tråkigt om han inte löslongeras och det var fortfarande ganska blött där;). Men jag hoppade upp på han ett tag för att få igång han lite, då gick det bra:)♥.

Så lite motion har dom fått, gullepluttarna:). Ska kanske dit imorgon också. Men snart ska jag gå och göra mig i ordning så jag kan fara ut sen. Verkar bli att gå till brasan med bästaste Emmy!♥




Cause if one day you wake up and find that you're missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet,
And you'll see me waiting for you on the corner of the street,
So I'm not moving.

Set.20910464.bqcdaaaaawodanbnaaaabc5vdxqkfl9fohbttdztm3hhnxzwmhhea1rrsgcaaaacawqkaxgaaaaec2l6zq_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0