Girls just wanna have fun.

Sitter här och latar mig efter en ca 5 km lång promenad ;D. Tycker jag och mina skavsår som jag lyckades få är värd lite lattid!:]
Kom just på att det är grey's anatomy klockan nio, jiiiiiiiiiho! Ska väl försöka att inte lägga mig alltför sent ikväll, lite svårt att somna nu när det blivit ljust, då det tar ett tag:P. Och så hoppas vi på en sjukt bra dag imorgon!:D
Såg tyvärr inte ut att bli så varmt, men sol hoppas vi på i alla fall! Och så kan ju yr.no ha totalfel så det blir kanonvarmt, ja det lät som ett bra alternativ;].

Orkade inte fara på ug ikväll, gick ju promenad istället.
Ha det fiiiiiiint!


Te amo♥


Kommentarer
Postat av: maja

Japp, så var det =)

2011-04-14 @ 15:47:05
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0