Go to the end of the earth for you.

Idag hade jag tänkt mig iväg på en cykeltur då, med Camilla. Men det blåser ju såklart så mycket att jag antagligen inte kommer kunna styra cykeln åt ett annat håll än i diket. Vi får se hur det blir... I övrigt ska jag till hamstrarna, det är det enda som är bestämt. Hoppas jag och Rebbe kan hitta på något i veckan, saknar henne redan. Knasbollen:).

Sen så är jag vääääldigt avundsjuk på Emmy och Petra just nu, dom som får åka till fina Stockholm i sommar... Vad ska jag göra i sommar? Jag som hade så mycket planer, undra just vart dem tog vägen?



I stan för en vecka sen, tror jag.


Kommentarer
Postat av: OLIVIA

tacktack:D

2011-04-18 @ 18:09:46
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0