I'll wait on you forever and a day.

Idag har jag varit på gudstjänst sen har vi varit och hälsat på några. När jag kom hem solade jag i en timme. Hur många aprilmånader har jag kunnat ligga ute och sola i bikini och ändå svettats? Typ ingen förrän nu. Underbart! 25+ på solsidan, glömde nästan bort att det inte var sommar riktigt än;). Sen åt jag och for till stallet. Han fick vila idag, mockade och borstade bara, gullehäst:]♥.

Imorgon kommer några bekanta till pappa hit och äter lunch, efter det ska vi fara till hästarna. Blir att motionera Mosse då istället:).

Känns inte sådär jättekul att börja skolan på tisdag..., skulle nog bli sämre väder dessutom "/. Men imorgon ska det vara bra igen, strålande!:D


Idag
Ignorera att jag stod konstigt, och mina ögon. Det var ljust...


Kommentarer
Postat av: lovisa liedgren

LINN DU VAR JÄTTEJÄTTE FIN PÅ DEN BILDEN;d <3

2011-04-24 @ 22:39:37
URL: http://vaeckligtt.blogg.se/
Postat av: DINDINDIN<3

Finis:*

2011-04-26 @ 22:21:30
URL: http://emmyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0