I'm so sick of love songs, so tired of tears.

Fredagar är jobbiga, särskilt om det är 1 april. Hade bland annat kemiprov och syvinfo på skolan, och idrott. Men jag blev bara förbannad av idrotten...

Efter fem for jag till stallet, hovis var där så pollarna fick småfossingarna fixade. Sen sprang dom en stund på baksidan och busade på:)).

Jag är sur idag. För att jag skulle haft mitt hår färgat nu om det inte vore för att ica hade slut på just den färgen. Och vårat lag skulle vunnit på idrotten om vi hade rätt personer i vårt lag, såna som faktiskt bryr sig om att idrott är idrott, inte gå-bingo. Jag var kassare än vanligt på idrotten. Jag har ont i arsle för att jag krascha med skidorna igår. Jag blir aldrig bra på bilder som alla andra blir. Vi har alltid prov och läxor. Jag blev lurad idag. Jag har inte hittat några pengar idag. Och föresten så har jag ont i ett knä. Nu ska jag fortsätta sura. HEJDÅ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0