I'm yours.

For ut och sprang igår, först en ganska kort runda för att känna in dom nya skorna, men tyckte inet riktigt att det räckte så då körde jag intervaller runt anrikningen:). Gick himla bra faktiskt!:D Idag var det skola, sen for jag och rebbe till stan, bytte skor efter ett tag på grund av hennes skoskav.. Det är det som är praktiskt med att ha ungefär samma skostorlek! Hittade iaf present till födelsedagsbarnet som fyller år på onsdag.

Och igår gjorde jag inte nått av det jag skulle göra förutom plugget, bra Linn.. Och just nu har jag träningsvärk så det står ut genom öronen, undra just hur jag ska fixa styrka och kondition imorgon? Äsch, vi får väl se. Mår för övrigt inte bra alls just nu:(

Tumblr_lkblahtpgh1qg7h98o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0