Jag vet att hon är söt, men det måste bli du och jag.

Sista inlägget för ikväll!
Hoppas på en bra dag imorgon, har haft ont i magen i stort sett hela dagen. Men sådana dagar måste väl också få finnas antar jag...

Jag är så otroligt less på mitt hår nu så det är inte sant, bångstyrigt och irriterande... Det går inte att göra något med det heller. Locka går inte, ingen volym ja allt. Men det går väl över hoppas jag. Längtar efter en förändring!:)

Jag är stressad över att hitta en skolavslutningsklänning. Ja, i början av april. Orsaken är väl att jag kollat sen i januari;). Är rädd att jag inte hittar en perfekt. Har ens avslutningsklänningarna börjat komma än?? Inte mycket i alla fall. Äsch det fixar sig nog. Jag har just insett att jag städar heeeeeeela tiden. Ingen aning om varför, antar att jag blivit pedant.. hehe;D. Dock gillar jag bara att plocka grejer, inte dammsuga eller dammtorka...

Nu längtar jag så otroligt mycket efter shorts, linne, ursnygg bränna, och tygskor som inte blir blöta när man är ute för att det är snö! Oj så skönt det ska bli med sommar. Jag tror aldrig jag längtat så här mycket efter en sommar förr! Synd att dem är så korta. Men jag ska hinna med massa cykling, springrundor, bad och soltimmar och MASSOR med glass!:D

Godnatt.

Tumblr_li5qrn4nez1qg9t4go1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0