Say what you want.

Hejeh!
For till stallet trots min onda mage, gick finfint! Var på promenad även idag♥. Idag tvingade jag faktiskt Mósi att springa lite, eftersom att han inte har ont i fötterna. Han luras bara:O. Men jag får minsann smaka på samma medicin eftersom att jag antingen måste springa med han eller springa bakom han och jaga på han... Han tappar ju ruskigt mycket päls nu, längtar tills det är över.

Taggar inte mattediagnos imorgon för att sen göra provet på tisdag... Men det är sånt man får ta!
Nu vankas snart efterrätt, jag som redan tryckt i mig så mycket;). Hehe, whatever:D.



Kommentarer
Postat av: Emmy:)

De SKA bli så!<3

2011-04-03 @ 20:04:27
URL: http://emmyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0