There's no me without you.

Vad gör jag, ja vad håller jag på med egentligen? Jag kastar bort mitt lov på en dator! Idiotiskt men sant. Finns det ens något annat att göra? Emelie är i fjällen, Freddy är i Stockholm, Oliver och Max i Gällivare, Rebecka bor en bit bort, Signe är i Laisvall, typ bara Camilla är hemma och tillgänglig. 

Föresten så ska jag tydligen till Öjebyn imorgon? Det hade jag förträngt, och särskilt lockande känns det inte... Men jag skulle nog inte göra något vettigare om jag var hemma själv heller. 
Nu ska jag fortsätta kasta bort mitt lov på min dator, ha det fint!


Galet längesen!

Kommentarer
Postat av: Emmy:)

Men Linn då.. Jag finns ju:o

2011-04-18 @ 22:21:00
URL: http://emmyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0