Through the wind and the rain she stands hard as a stone.

Oj, nu har jag varit kass på att uppdatera igen. Lika trist varje gång eftersom att statistiken rasar...
Hur som helst, så igår for jag till stallet på förmiddagen, sen for jag hem och åt och duschade. Sen drog jag vidare till Rebecka där vi bland annat hoppade ut genom hennes fönster på hennes tak, skjutsade varandra i barnvagn efter vägen och åt glass.., hehe;D. Var hos henne till halv tio kanske?

Idag har jag solat massor och varit i stallet. Underbart! Mósi fick motion igår och imorgon han ska bli riden av en tjej som bor bredvid stallet. Så lillMosse fick vila idag, och så tog jag Stjarni på en promenad i skogen. Oj vad vi "tjafsade" på hemvägen. Han lyssnade inte för fem öre, haha. Men det gick bra endå:).


Och dom där bilderna jag lovade för jättelängesen, om ni ens minns det. Dom lär väl inte komma någonsin, haha;).

Får se om jag cyklar till stallet imorgon, kanske:). Har hört att det ska bli kanonväder då också, upp till 17 grader. Får hålla tummarna att det stämmer också!:D


Tumblr_ljytkr1mna1qcj1vio1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0