We won't let it go for nothing.

For på ug igårkväll, for väl hem kvart i nio för att hinna duscha och för att jag inte mådde så bra. När jag kom hem insåg jag att jag hade feberkänsla, så i med en alvedon och in i duschen för att sen sova. Idag mår jag bättre, dock ont i huvudet imorse, sedan ont i magen och sen i lungorna... Ja tur att det är påsklov snart! Synd bara att jag aldrig mår nog bra för att träna, haha ;).

Imorgon slutar vi ju klockan 12.50,(Ser så himla bra ut i digital tid!;D) vilket alltid är lika underbart! Jag och Signe ska hålla idrottslektionen, och det blir ett kok stryk  + en privatlektion på två timmar som är dubbelt så jobbig som ordinarie lektionen för den som struntar i att vara med! ;D Nää, men näst intill;]. För de som inte vet så står det styrka och kondition på menyn! Bland det bästa som finns ju! :D.

Ikväll får vi se om jag drar på ug med flickorna, låter lite så. Men vi ser ju:). Hade hoppats att Vicke skulle masa sig hit också, men min utpressningsmetod verkar inte fungera sådär kanonbra som jag hoppats;). Får väl helt enkelt hitta på något annat för att det ska gå... För hit ska han!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0