What am I supposed to do when the best part of me was always you?

Skolan idag var helt okej, fast just nu har jag en massa BTB på fingret som jag inte får bort, haha.. Och det var fotboll på idrotten istället för styrka kondition. Men fotboll är kul, lite synd bara att vi kör det när vi är 40 pers så man inte ens får röra på sig så mycket att man är svettig, 75% av lektionen tillbringas på avbytarbänken;) Har även hunnit ha en fin pratstund med fina, underbara Emmy idag!♥

Ikväll ska jag till stallet och tömköra Stjarni:). Hoppas att det går bra det med! Sen kanske det blir ug eller något sånt. Imorgon hoppas jag på en tripp till Sandfors, men vi får se hur det blir.  


Mósi och Stjarni:)♥


Kommentarer
Postat av: Nike

BTB??? ;P haha nä det är ju inge kul med träsmak ;) du ska int vara på malmbacka då och se majbrasan och fyrverkerierna? :)

2011-04-29 @ 20:30:55
Postat av: Emmy<3

Hoppas de blir mer prat imorgon<3

2011-04-30 @ 00:41:30
URL: http://emmyyys.blogg.se/
Postat av: Älskar dig<3<3

När jag kollar igenom de inser jag allt du gjort.. Utan dig hade jag inte fixat de. De kändes som de var meningen, att just du skulle komma just då. Du gjorde mig till den jag vill vara. Älskar dig<3

2011-04-30 @ 11:42:07
URL: http://emmyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0