I don't mind if you don't mind.

Hejsan,
skoldagen har varit helt okej. FLFF idag då, alltså ingen svenska i 80 min. Yay ;D. På förmiddagen fick vi lyssna på lite olika människor bland annat en som varit chef för Alimak. På eftermiddagen fick vi också lyssna på lite olika människor. De pratade om yrken, då hade vi fått välja i förväg vilka vi skulle vilja lyssna på. Så jag lyssnade först på ingengör, sen IT-tekniker, efter det Polis och till sist på frisör. Det mest intressanta var nog polis skulle jag tro. Dock tror jag knappast att jag någonsin kommer bli det;). Men det var ganska intressant i alla fall.

Efter skolan var det konfa, men först var jag tvungen att sparka hem och mata katterna. Jag är gode glad att jag tog sparken idag som stöd, för aaaj min häl!

Trotsade hälen och for till stallet en timme efter att jag kommit hem. promenerade/småjoggade lite med Mósi ponken. Inte så jättebra kanske, nu är hälen mer svullen... Dock har jag smort med något inflammationshämmande så förhoppningsvis hjälper det. Föresten så är jag väldigt trött på vintern nu, kylan tog typ död på mitt ansikte. Det är mysigare i stallet på sommaren. Synd bara att Mósi får ont i hovarna då..

Jag ska börja fara till stallet oftare nu, Mósi verkar bli bara yngre och yngre;D. På vägen tillbaka från promenaden släppte vi hästarna på lilla vägen upp till stallet. Och han hakade minsann på de andra och sprang, oj så kul han verkade tycka att det var :D. Känner mig jättetaggad på att vara där i alla fall fyra gånger i veckan:).

Vi har FLFF imorgon också. Känns bra, det var nå företagsjakt eller nått imorgon. Hoppas nu inte att vi ska springa runt på samhället... Då får någon skjutsa mig på sparken eller bära mig!! Haha, annars är min häl så gott som död;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0