In your eyes.

Vaknade med huvudvärk vilket innebar att dagen blev ännu tyngre än väntat. Har tagit två ipren idag, har dom hjälpt? Svar: nej.
Franska, historia, matte, livskunskap svenska, musik och ytterligare 80 min svenska för att avsluta med konfa från tre till fem är ingen höjdare, ännu sämre är det med huvudvärk.

När man kommer hem blir man ju hemskt glad över det ständiga läxberget som täcker delar av min säng, lysande. Har alltså engelskaläxa till imorgon, franskaläxa till på torsdag, jag ska göra samhällsprovet på torsdag och så har vi bildprov på fredag.

Vill bara säga stort tack till skolan som inte bara förstör våra dagar utan även våra kvällar och helger!

Föresten, visst är det kul när precis alla andra klasser, även 8b får sluta när vi ska ha 80 min svenska?

Jag är trött.
HEJDÅ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0