Silence speaks louder than words.

Har gjort engelskan och lite fysik. Resten gör jag imorgon samt samhällsen. Vi brukar ju ha sovmorgon på onsdagar, vilket uppskattas till tusen. Men då har någon tyvärr hittat på att vi ska ha en 40 min mattelektion direkt på morgonen varannan vecka. Inte ens lite kul. Ska nog kanske göra provet imorgon då, det gick näst intill perfekt på diagnosen, håller tummarna nu för att det ska gå lika bra eller ännu bättre på provet!

Någon mer än jag som längtar så ofantligt mycket efter shorts och linne? 




Kommentarer
Postat av: Maja

SVAR: hihi, ok. jag ska försöka lära mig hela om det går.

2011-02-02 @ 15:27:25
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0