You belong with me.

Hallåj!
Var tvungen att fara till kyrkan vid elva imorse, konfa... Drygare saker att göra en söndag får man ju leta efter. Dessutom fick jag huvudvärk.

For iaf till stallet vid tjugo i ett. Red barbacka, som vanligt:). Han var lite seg tills vi svängde in på stugvägen, då blev han knasig.  Kände att han blev plötsligt väldigt pigg, äh tänkte jag då galopperar vi :D. Då tog han världens språng och försökte sticka. Haha, ooj så pigg han var :D. Sen då jag skulle skritta av honom tog han några småskutt, kanske för att jag var där i måndags sist. Men kul var det! :D

Nu ska jag bege mig mot duschen.
Hade föresten en bra kväll igår, Med bra folk!♥

Kommentarer
Postat av: gb

yeeeeeeeeeeuuuup

2011-02-06 @ 16:14:41
URL: http://tajtakleader.bloggproffs.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0