All I want is the wind in my hair, to face the fear but not feel scared.

Ännu en dag har gått, då har man snart gått två veckor av vårterminen, tyvärr inga tecken på vår ännu.
Så här såg min dag ut:
Franska, Satt i datasalen och skrev om nån Patrick Bruel.
Idrott, Plintfotboll, jobbigt men grymt kul! Det gillas :).
Samhälls, Drygt.
Lunch, Pannkaka, helt ok.
Fysik, Fast.. Vi hade Lars så vi hade inte fysik. Istället pratade han om Hitler.

Vi slutade kvart i ett, häärligt ;D. Men då stannade jag till tre ändå.

För övrigt rätt spårad dag även idag, jag undrar vad som flygit i oss? ;S


Den bjuder jag på.


Tjobre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym blogg ;D

2011-01-20 @ 17:33:53
Postat av: Sandra Ahlard

Coolt :D

2011-01-20 @ 17:41:25
URL: http://busjejja.bloggplatsen.se
Postat av: tajtakleader

SNugging:)<3<3<3

2011-01-20 @ 18:10:30
URL: http://tajtakleader.bloggproffs.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0