Can't you see that you're fading

Då har man börjat vända tillbaka dygnet, hög tid nu med tanke på att skolan faktiskt börjar på måndag. Konstigt vad fort lovet har gått.. Steg väl upp vid nio imorse, åt frukost och for till stallet.

När jag kom dit insåg jag att dom rymt. Så det blev att plumsa över ängen och hämta Mósi, han som brukar stå så snällt kvar i hagen när dom andra hittar på rackartyg. Men idag rymde dom till nå ensilage eller något. Och Mósi gillar fika så.. Han var i alla fall snäll och stod kvar när jag hämtade honom. Sen for jag ut och red honom, himmel vilken energi! :D Vi red till klätterbacken och klättrade lite, sen galopperade vi :D. Det var ju väldigt fint väder idag oxå. Efter det gick jag in och mockade och sådär.

Då jag kom hem åt  jag och duschade och nu sitter jag här. Får se om det blir ug ikväll, kanske:).

 
Jag älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0