Hey Lucy I remember your name.

Halloj!
Idag har jag räknat matte, gjort musikläxan, stickat på min syslöjdsuppgift, målat naglarna och tvättat.
Kvällens planer ser ut att vara lika tråkiga. Matten är ännu inte klar... Är så himla less, så nu sitter jag och försöker överrösta pappas musik med min musik. Går hyffsat ändå. Gäller bara att välja rätt musik hehe.

Ska väl försöka gå och lägga mig i tid ikväll, känns som om det vore en idé för att skona mina vänner imorgon från ett inte alls så kul humör.

Tack, mycket roligare att blogga när man möts av några kommentarer!


Varsågod, en förskräckligt snygg bild på mig i sjuan, suddig är den oxå.






Kommentarer
Postat av: gb

snygging<3

2011-01-23 @ 17:52:14
URL: http://tajtakleader.bloggproffs.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0