I will keep you safe

Igår var jag i stallet och tömkörde Mósi:)♥ Kallt var det, men han var så duktig så.
Igårkväll kom Rebecka, det var trevligt. Har nästan inte träffat mina vänner nu på lovet.., lite trist då det snart är slut också. Tycker det var alldeles nyss vi var på stan och letade kläder att ha på grötfesten, och kom hem i panik för att jag hade mindre än en timme på mig att göra mig i ordning. Men det löste sig i alla fall. Men det är ett tag sen, det har ju varit både jul och nyår sen dess.

Har inga som helst planer för kvällen. Blev helt plötsligt väääldigt trött. Jag antar att jag kommer hamna här igen sen, hehe. Jag har följt mamma och handlat, det är i stort sett det enda jag gjort idag... Och suttit vid datorn såklart.
Grattis till Silvia som fyller hela 11 år imorgon!




Kommentarer
Postat av: Maja

SVAR: ok, kul!

2011-01-06 @ 20:55:20
URL: http://majahimajaha.blogg.se/
Postat av: Sofia

fin blogg tjejer:)

2011-01-07 @ 01:13:02
URL: http://yess.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Redan? Tycker de va nyss ni hämta henne! :)

2011-01-08 @ 18:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0