Så mycket

Den här veckan även förra veckan har bara flygit iväg, men nu ska jag försöka skriva lite oftare..


I onsdags så städade jag bort det sista jag skrev ju att jag julstädade det stämmer inte jag städade ju bort julen. Inte fram. Sen hände inte så mycket som jag kommer ihåg... I lördags så sjöng Ellen, Maja, Signe och jag på mötet eller skulle men jag var förkyld och då gick det inte så bra att sjunga, men basen gick det att spela på även om man är förkyld.

På söndagen åkte jag till Vilhelmina, eller en by utanför. Järvsjöby det var tävling. Skate 4 km, men jag var fortfarande förkyld så det gick dåligt menmen.

I går slutade jag 25 över två, men snälla linn stannade och väntade tacktack.

De var det, tisdagar har vi alltid lite raster om man jämför mot de andra dagarna. I kväll blir det Kommunskidserie i Boliden, klassiskt km??? Jag har ingen aning hur långt jag ska åka men de lär man väl märka.


Kommentarer
Postat av: Maja

SVAR:ok, så bra!

2011-01-20 @ 15:48:25
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0