Hehe

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad men trött.

Favoritgodis: Vet inte.

Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa.

Kläder just nu: Tights och tröja.

Musik just nu: Nomy.

Vad sa du senast: Minns inte.

Sommarplaner: Träna, bli brun och bada!

Fisk eller badkruka: Fisk.

Hur många kuddar sover du med: Två.

Favoritväder: Värme och sol!

Spelar du nåt instrument: Piano och gitarr hemma.

Morgon- eller nattmänniska: Natt!

Sparare eller slösare: Lite av båda tror jag..

Vem är viktigast för dig: Hmm, kan inte välja en.

Bästa film: I Taket Lyser Stjärnorna, tror jag.

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.

Älskar du henne/honom fortfarande: Haha nej.

Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet.

Tror du på mirakel: Ingen aning.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.

Bio eller promenad: Promenad.

Är du kittlig: Oja.

Snarkar du? Nä.

Stjärntecken? Vågen.

Rädd för insekter? OJA, får typ panik av dem "/

Äckligaste insekten: Spindel.

Det här är jag bra på: Jag vet inte?

Bästa bok? Jag vet inte.. I Taket Lyser Stjärnorna kanske?

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Ingen aning..

Vad vill du jobba som? Vet inte.

Chips, morötter eller godis? Godis.

Pizza eller hamburgare? Pizza.

Skriver du dagbok? Nope.

Har du någon flickvän/pojkvän? Ja.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Vet inte.

Stökigt eller välstädat? Jag har typ alltid stökigt, men jag gillar när det är välstädat.

Gungar du på stolen? Ja, ofta.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Njaa...

Vilken hand håller du gaffeln i? Olika.

Hur många syskon har du? Ett.

Vad är du mest rädd för? Spindlar kanske?

Är du rädd för blod? Inte rädd.., men jag tycker att det är hemskt äckligt!

Saltar du på maten? Ibland?

Gillar du att sjunga? Ja!

Anser du att du är stark? Hahahahahahaha....

Brukar du sola? Ja.

Vad gör du om du får hicka? Alla möjliga knep, typ hålla för näsanoch svälja tre gånger, eller dricka vatten..

Kaffe, te eller inget? Båda!


Kommentarer
Postat av: Vän:]

Jag saknar dig<3

2011-01-23 @ 00:49:19
Postat av: Anonym

Sv: Sluta Linn!:o Du är mke finare än mig och de vet vi båda!<3

2011-01-23 @ 13:06:07
URL: http://emmyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0