When I get older I will be stronger.

Pluggpaus nu då.
Dagen:
Sovmorgon till tio i tio
Samhälls
Historia
Lunch
Franska
Svenska
Engelska

Huvudvärken kom väl någon gång vid svenskan.
Jag har ett läxberg framför mig, mitt mål för dagen är att bli klar med franskan som är till imorgon och samhällsen som vi har prov i på onsdag. Franskan är jag i stort sett klar med, behöver bara läsa igenom lite till och så har jag tre punkter i samhällsen kvar. Jag tänker inte plugga ikväll. Det får vara nog för idag efter middagen. Känns som om mitt huvud kommer sprängas vilken sekund som helst.

Är redan trött på läxor och allt vad det innebär, och vårterminen har bara börjat...
Skriver förhoppningsvis ett roligare inlägg senare!


weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0