Bring me to life.

Måste säga att gårdagen var hemskt trevlig. Hela dagen var grym, började med att lyssna på en med ADHD, sen på en som pratade om säkerhet. Han hade kraschat med mc och blivit förlamad från bröstmusklerna och ner, och gissa vad han gör idag? Jo, han kör mc! Helt otrolig kille:). Det enda som inte gick så jättebra var väl innebandyn på idrotten. Försök inte meja ner någon som är större än du... Sen på kvällen for vi ju till stan och åt på wok & roll, sen såg vi I am number four. Den var mycket bättre än jag trodde den skulle vara! Sen fick man ju som en liten crush på huvudpersonen, men hans kompis var ännu niceigare! :] När jag kom hem blev jag knäpp och städade hallen, köket, mitt rum och tvättstugan.

Idag har jag varit hos Mósi, friserat han lite:P Klippte osv, sen gick vi på promenad efter vägen och en bit på ett skoterspår i skogen:). Och så blev han överlycklig för att jag hade med mig en morot:]♥

 


:$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0