Det finns en sång som säger allt, som värmer när det blåser kallt.

Ber åter igen om ursäkt för att jag inte skrivit på nån dag. Vad är det här Linn? Skärpning!
Men igår for jag till stan och sen  på ug så jag hade fullt upp... Sen är det faktiskt inte alls lika kul att blogga om man inte får massor av kommentarer, hehe...

Jobbig dag idag, mådde inte alls bra sista lektionen och efter att vi slutat. Höll på att svimma... Men det var bara att he sig hem för att sätta igång med matten som jag äntligen är klar med! Det som återstår i pluggväg denna vecka är väl kemin och en jäkla massa franska... Äsch, snart sommar!

Föresten, det är nått skumt med mig och att hitat pengar nu.. Hittade ju en enkrona för typ två veckor sen, förar veckan hittade jag en tia och  idag hittade jag först en tia och sen en enkrona! :D


Anywhere you are,
I am near.
Anywhere you go,
I'll be there.






Move,on,words,yesterday,past,quotes,heart-75bf3b4fa0e5e539edf651647a224818_h_large

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt mig gullunge, ska börja kommentera:*

2011-03-30 @ 20:45:13
URL: http://emmyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0