Don't forget me, I beg.

Tjah!
Skolan idag var faktiskt bra. Vi hade skidor på idrotten, åkte 3,5 km. Det stod 3-3 på kraschfronten för jag och Signe. Dock vann hon eftersom att hon gjorde snyggare ramlingar;). Hon åkte bland annat in i ett träd ;D.

Efter det surade jag på alla som bara åkte 2,5 km och som inte duschade. Fy!
Vi slutade ett idag, så efter det stannade jag och Signe kvar med Rebecka och skrev klart deckaren som ska vara inne imorgon. Skönt att jag blev klar.

Vid halv tre for jag hem då, och gjorde mig klar osv. For till stallet vid kvart i fyra och var där ett tag, dom fick springa lite på baksidan av stallet, han är så gullig Mosse :]♥. Ikväll ska jag väl packa idrotten klart för imorgon då det är hinderbanebrännboll och så måste jag plugga kemi... åh, detta eviga pluggande.

 
MALM Byrå med 6 lådor svartbrun Bredd: 80 cm Djup: 48 cm Höjd: 123 cm
Glömde säga att jag vill ha en såndär ^^ också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0