For me, it isn't over.

Hejj,
Ber om ursäkt men hann inte skriva igår. Såhär såg dagen ut: Skola, konfa direkt efter, middag, plugg och skynda iväg till ug.
Idag hade vi geografiprov som jag hoppas gick hyfsat, gjorde fysikprovet igår och franskadiagnos både igår och idag. Det vill säga att det är en chillardag idag. Skönt. Får se om det blir att vara med Rebbe ikv, kanske drar på ug igen. Men vi får se, hade tänkt vara hemma till nio då grey's börjar. Missade ju förra...
I måndags var jag hos Mósi, vi gick på promenad allihopa och klättrade. Jobbigt :P. Men de var det värt. Hoppas hinna till gulleplutten imorgon oxå, behöver de minst lika mycket som han♥.

Nu är det i alla fall aprilväder, för mindre än en timme sen var det hagel/snöstorm och nu skiner solen och det finns inte ett moln på den del av himlen jag kan se genom mitt fönster. Hello spring!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0