I came to win.

Har suttit och kollat lite på inredning och sådär. Längtar så himla mycket efter att göra om.
Skulle typ döda för en sån här garderob:
PAX Garderob med skjutdörrar vit Bredd: 200.0 cm Djup: 66.1 cm Höjd: 236.4 cm
Eller nästan iaf;). Har även funderat på fototapet, tkr det är så himla fint, men det känns inte riktigt som att det är värt det... Det beror mycket på hur rummet jag ska ha ser ut! Och så är fototapet oftast jättedyrt. Det är garderoben oxå;). Tror inte jag får en garderob för 6 och ett halvt, hehe. Tror att jag vill ha vitt, svart eller grått mix nånting i mitt rum:).


Och nu har jag ätit, ska snart fixa håret + sminka mig och så hoppas jag få med mig Joncha på ug, om inte så far jag själv. För dit SKA jag!


Storklinta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0