I don't belong here, we gotta move on dear escape from this afterlife.

Första praodagen på Kågedalens ryttarförening igår. Gjorde inte så mycket kom dit vid nio och fick mest sopa typ. For tre till mammas jobb och vänta där tills hon slutade. Innan det hade jag duschat på ridskolan. Åt när vi kom hem för att sen göra mig i ordning och bli upphämtad av Anton och bege sig mot ug. Supertrevlig kväll igår, så längesen vi gjorde nått :].

Idag steg jag upp 04.15. Jepp, ni läste rätt... Jättejobbigt var det. Var på mammas jobb till nio då jag blev skjutsad till ridskolan. Kortdag idag, skönt! Gick och duschade vid halv ett. Hämtad ett och mot stan där jag hälsade på Rebecka på hennes praoplats:).
Har fått borsta och göra i ordning hästar idag. Även mockat EN box det tog 1,5 h! Och jag kunde ändå inte vara så överdrivet noga eftersom att jag då skulle måsta tömma hela, och det var nog inte meningen "/. Jösses hur det ser ut där... Tkr det är tragiskt faktiskt. Jamena det är levande djur, då ska spånet fan inte se ut som negerbollssmet! Så sjukt vidrigt. Ont i ryggen fick jag av mockningen, dessutom har jag fått utslag över hela facet. Säkert någon allergi lr nåt från det där stallet... Kul.

Har varit hos älskade lilla Mósi ikväll, red en ganska kort sväng, han var så fin:]♥ Synd bara att det blåste lite kallt..

Nu ska jag väl gå och packa om allt som ska med imorgon. VillInteVillInteVillInte.





Kommentarer
Postat av: ...

ond häst!

2011-03-05 @ 21:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0