I heard that your dreams came true.

Nu är idrotten packad och kemin påläst. Förhoppningsvis kan jag den till imorgon, kul och intressant var det då inte... Skulle mycket hellre gjort något helt ovärt och kul ikväll. Men går man i åttan får man räkna med att de kvällarna är det snålt om, tyvärr.

Är ganska trött, hoppas på en god natts sömn, det skulle behövas. Ja egentligen skulle jag nog behöva sova ett helt sommarlov. Och jag hade ju tänkt färga håret nu i veckan, helst nu på momangen. Men såklart så var färgen jag ska ha slut. Inte helt oväntat, det brukar alltid vara något som krånglar. Hur som helst så hoppas jag att det kan bli snart ändå. Om jag inte ändrar mig vill säga.

Godnatt!

Throwing away doesn't mean forgetting,
Throwing away means letting go.

Tumblr_labs4yb4rk1qaz2fuo1_500_large_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0