I'm loving angels instead.

Har varit i stallet. Longerade först en stund, vilket han verkade tycka var väldigt tråkigt. Så då tänkte jag: "Äsch, jag släpper han här". Då blev han knasig och ökade farten mer och mer runt den där uppskottade banan. Och då jag tyckte han skulle stanna ökade han ytterligare och sprang upp till stallet. Dock hade jag räknat ut att det kunde hända, och det gjorde ju inget:). Sen gick jag upp och hämtade han där han stannat utanför hagen, han var väl ungefär 15 år yngre just då. Haha helgalen:D. Och då jag sedan skulle gå med han ville han verkligen springa. Men vi gick i alla fall ner till ovalbanan igen och mamma fick hålla i ett snöre för öppningen så han inte skulle kunna springa upp igen. Hahahaha, han tvärnitade framför det där snören sen blev han nog lite sur för att han inte kunde springa upp som han tänkt;). Joggade nått varv med han sen och gick på en kort promenad. Det var galet kul idag:D.

Jag har även gått till hamstrarna hos Signe, hade uppe dom en stund. Det blev verkligen fint när dem gjorde om i deras hus:).

Imorgon drar jag till Rebbsson om jag fortfarande är frisk, det blir kanon! Antar att vi ska riva deras hus, krascha skotern i ett träd och mörda backen som vi länge planerat nu;).

Sitter just nu och lyssnar på gammal musik, ååh så många minnen som kommer tillbaka:].


Älskar dig mer än något annat!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0