Is it really love or just another fantasy?

Hejsan!
Sitter här med Rebbe, vi slutade halv två. Hon ska snart gå upp till bussen.

For ut och sprang trots att jag var så gott som död igår. Men jag sprang hela rundan som jag bestämt att jag skulle springa, strålande! Synd bara att jag var tokyr när jag stannat och mådde lite illa...

Ikväll ska jag förhoppningsvis till hästarna, och hinna plugga en MASSA. Nä usch och fy. Vi har franskadiagnos imorgon och så har vi geografiprov på onsdag. Vi ska alltså kunna 50 länder och 25 huvudstäder, kommer inte alls gå för sig. Varken franska eller geografi är min grej. Hur som haver, skorna skaver. Det måste göras... Förutom allt plugg har vi i veckan konfa och vinter os, vill inte!

Nu ska jag fortsätta vara social med Rebbe, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0