Nobody wanna see us together.

Jasi, nu är det sommartid. Superknasigt... Vintern har varit 20 år typ men den har ändå gått fort? Hur det gick till har jag ingen aning om. Hela förmiddagen har vi storstädat, känns riktigt bra faktiskt. Även om det var jobbigt:). Sen for jag och mamma till Finnfors och efter det for vi och handlade. Känns som att vi hunnit mycket idag. Synd bara att det är måndag imorgon... Fast måndag är faktiskt inte värsta dagen! Det är tisdag.
Imorgon får vi se om jag far på spinning eller hur det blir. Fattigt med kommentarer har det blivit nu, kom igen?:O

Föresten, tycker ni att jag ska färga håret mörkt? Jag vet som inte riktigt...


Friluftsdagen i torsdags.
Från vänster: Ragnhild Signe, Jag, Ellen och Lina.


Kommentarer
Postat av: Maja

Snygg bild, hihi=)

2011-03-27 @ 21:49:44
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0