Oj.

Känner att jag skriver otroligt mkt nu, eller så inte men jag har inte riktigt tid. Men som jag alltid säger ska jag iaf försöka blogga mer då jag är hemma. Har varit på Folksam Cup i helgen, där västerbotten tog hem segern. De var roligt, i Junsele:). Sen har jag varit med kompisar oså på lovet:). Praoen var också rolig, ganska iaf.

Kom just hem från träningen, klassiskt idag. Tränade i Boliden, intervaller oså.

Idag hade vi typ den jobbigaste dagen i veckan, i morgon har vi som tur är matte på morgonen så då behöver man inte sitta ensam iaf:). Fast matte är tråkigt men annars. Aja, skriver deckare på svenskan intressanta sätt att mörda en person:).

Historian väntar...


Härligt med vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0