Regret's and mistakes they're memories made.

Ja, jag steg upp 04.15 ännu en dag. Mycket märkligt att jag denna gång inte var särskilt trött när jag steg upp. Jag vaknade till och med innan väckarklockan ringde...? Som det ser ut nu så ska jag praoa även imorgon, fast normalare tider.

Vi slutade ju tidigt idag eftersom vi började tidigt, kvart i ett begav vi oss mot fina Boliden! När vi kom hem bytte jag om och så for vi till stallet. Det började blåsa riktigt mycket men det skulle inte få stoppa mig från en ridtur. Så vi for, och han fick minsann jobba idag! Han var superpigg, jättekul:D.

Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan möta upp Anton och hitta på något:). Ha de götttt.
Jag hade föresten en jättebra kväll igår, supertrevligt var det. Dock såg jag inte Grey's Anatomy eftersom att jag inte blev ivägsläppt förän halv tio av mina fina vänner;).

Nevermind, I'll find someone like you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0