Someday we're gonna break free from these chains.

Vinter os idag då, var ju anmäld i dragkampen av klassen eftersom att jag inte var där när de bestämde. Jag kan ju säga att det gick uselt, vi flög som vantar hela högen. Ingen seger i någon av grenarna, kasst. Men spela roll, vi går inte i nian än;).

Efter skolan for jag till stallet och pysslade på där:).
Sen duschade jag och målade naglarna, nu är Camilla här :D.

Imorgon far vi alltså på bio, och ut och äter innan. Finklädsel har vi bestämt att vi ska bära, får väl se hur det går. Antar att det blir så att jag sliter åt mig något i sista minuten som alltid;). Men riktigt trevligt ska det bli. Får se om jag hinner skriva imorgon. Idrott sista timmen så det blir att duscha sen hem och göra sig i ordning och sen ta bussen till stan. Vet inte vilken tid vi kommer hem så vi ser ju om jag orkar starta datorn;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0