Somehow I find a way to get lost in you.

Ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag har faktiskt inte hunnit blogga konstigt nog...

Igår for jag först till Signe med mamma och skötte hennes hamstrar samt vattnade blommorna. Efter det åkte jag till Rebecka, vi for ut på älven och eldade. Efter det åkte vi några åk i backen, dock var det stenhårt... Sen gick vi in och dog i hennes rum, svamlade och halvsov:]. Sen gick vi ner och åt. Efter det gick hon och duschade medans jag spelade piano, hehe. Sen blev vi skjutsade till Boliden. Hon fick sitta vid min dator när jag duschade, sen for vi på ug. Vi hade trevligt sällskap av Joncha, Gustav och Filip:).


Idag var jag tvungen att vakna tidigt, eftersom att jag hade tid hos tandläkaren tjugo över åtta.. Hon lyckades borra mig i tandköttet när hon skulle slipa till någon tand, tack för den! Nu har man då alltså tandställning, hade känts okej om den sett normal ut, men icket. Såklart den fulaste modell jag någonsin sett, ont gör den också, lysande.

Efteråt for vi till stan. Mamma skulle laga ryggen och sådär. Gick en stund på stan också, bilder kommer imorgon på det mamma jag köpte;). Nä, men jag betalade faktiskt för en grej ;D.

Nu ikväll har jag varit i stallet, mys:]♥. Sen gick jag och mamma till Signe och skötte hamstrarna. Och nu har jag duschat. Ska nog till stallet även imorgon :D♥.




Världens gulligaste bild på världens gulligaste häst♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0