This is war.

Ber om ursäkt att jag inte skrivit..., har ju som sagt var haft konfaläger från fredag till idag, söndag. Har varit ganska drygt. Osköna sängar, typ ingen fritid osv. Men delade rum med Sandra K och Nina. Vi hade spritt ut grejjerna över PRECIS hela rummet. Ja, även på bord och stolar, inte bara golv och sängar... Var i storklinta igår eftermiddag. Men jag har varit mest med Nina, Joel, Sandra, Hannes, Affe, Erik V, Ludvig, Chrille, Max och Bobby. Och alla har mobbat mig xD. Nä, inte riktigt, men i stort sett;).

Just nu är jag helt död, trots det funderar jag allvarligt på att kasta mig ut på en springtur. Det var på tok för längesen. Nackdelarna med min idé är väl att min rygg är trasig, jag har otränade fotleder, jag är dödstrött och det är halkigt. Fördelarna är att jag får motion, kan rensa huvet, och jag får förhoppningsvis starkare fotleder:P

Äsch vi får se hur det blir!


Längtar efter myshästen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0