Yes

Vaknade sent i morse, så stressade. Slutade halv 2, fick åka hem med min syster halv 3. Kom hem en timme tidigare än vanligt, nice.

Håller just nu på med matten som jagäven gjort tidigare idag, hade även öppet mitt fönster.Arras och Ringo var i mitt rum men dom gjorde inget särskilt. Mitt i alltihop hör jag att dom gör nåntin, när jag vänder mig om för att kolla ser jag att Arras är på väg uthoppandes genom fönstret. Men jag hinner inte stoppa honom , smart hund. Som tur är har jag altantaket just utanför fönstret, men han vågade som tur är inte hoppa ner. Så vi fick in han tillslut genom samma fönster. 

Ska fortsätta med matten.




Arras.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0